tisdag 7 december 2010

Dagens nyheter i korthet

Idag:

- Har fortfarande inte bokat tid med PT. Jag är helt enkelt för snål. Och självgod. Trots miljontals bevis på motsatsen, så tror jag fortfarande att jag ska klara av att gå ner åtta kilo på egen hand. Helt galen idé om att låta bloggen bli min jävla vikt-dagbok i stil med Bridget Jones, föds och dödas cirka tio gånger per timme, och har så gjort sedan senaste inlägg.

- Blir helt knäpp på Katrin Zytomierska. Hur kan man vara så jävla djup och ytlig samtidigt? Fattar hon inte att det är asjobbigt att hata och älska henne?? Hon har startat insamling till fattiga barn i Sverige, så att de ska få julmat och julklappar. Wow. Om jag var känd hoppas jag att jag skulle utnyttja kändisskapet på samma sätt. I nästa inlägg visar hon upp tidigare (innan barnafödande) taget (typ nude, men smickrande förstås) foto på sig själv och gnäller över att hon har fått hängtuttar och spekulerar i operation. Suck.

- Kan fortfarande inte smälta hur dåliga Twilight-filmerna är jämfört med böckerna. Jake ska vara två meter lång och Carlile vacker som en grekisk gud, men snacka om en casting från helvetet. Och dessutom finns det inte någon som går genom hela livet, vampyr eller ej, som uttalar vartenda ord, varenda mening, i en viskning. Vad hände med normal samtalston?

- Skrattar fortfarande åt Tankesmedjan i P3s långa upprapning av skojjiga smeknamn på Hans Majestånd (sändes igår). HAAAAAAAAAA!!!

- Sitter på jobbet. Borde såklart jobba. Tur att jag är så inihelvete effektiv att jag lätt kan göra åtta timmars arbetsdag på ynka fyra timmar. Ånej. Fick as-dåligt samvete nu. Måste faktiskt jobba. Som fjollan i förr-förr-förra veckans (eller när det nu var) "Halvåtta hos mig" sa: Tooodeloooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar