torsdag 6 januari 2011

Mega update

Aaaaahahahaaaa!!!
Vad mycket som har hänt sen sist! JUL! Nyår! Alex Schulman har startat ny blogg, och jäklar vad han är bra som vanligt. Äckligt att se. Om du har läst min blogg från pärm till pärm så vet du vad jag tycker om talangerade människor (jamen vad tusan heter det då? talangfulla? löjligt ord, jag direktöversätter från engelskans 'talented' istället, blev mycket bättre om jag får säga det själv).

Nu-när-du-finns-Linda har startat krig mot Vattenfall och trots att jag skrattar mig fördärvad (inte lika mycket som jag skrattade åt hennes dummelidumle-efterrätt men ändå) så önskar jag att jag kunde hitta orken att göra något, jag också, futile as it might be. Åt lokaltrafiken. Och Vattenfall. Och krig.

OCH! Jag har sedan i måndags (nu alltså hela fyra dagar) försökt gå på LCHF-diet (LowCarbHighFat). Jag mår lite illa. Tendens till halsbränna. Men Katrin Zytomierska verkar gilla den. Jag ger den en chans. För jag tycker att det känns lite bra att försöka kväva mitt sockersug. Bonus: Jag kväver lite karies. Och än så länge har jag gått ner ett kilo (vatten bara, JAG VET!!! men ändå). IN YOUR FACE PT!!!

Aaaaahhhaaaaaa; och så har jag sett Kodjo Akolor (från P3s Morgonpasset) på TV. Han är en snigel som heter Snilleblixten i ett program på Bolibompa, aaaahahahahaha. Så jag såg honom inte per se såklart, men hörde hans röst som satt på snigeln. Bra där Kodjo, vilket höjdaruppdrag! Fast det är det ju egentligen, jag har en liten hemlig dröm om att bli Bolibompaprogramledare och roa alla di små där ute. Min favorit just nu är Farzad, han är cooooooool.

Jul? Jorå. Överlevde. Nyår? Överlevde. Man får vara glad för det. Och extra glad om barnen överlever också. Det gjorde de. Det var på håret att de drunknade i julklappspapper, men vi klarade det. Hejja oss. Hur gick det för er??

Puss och kram!

PS: Nyfiken på mitt klädkonto? Nu uppe i 4800 spänn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar