torsdag 18 augusti 2011

Oh holy macaroni

Hellooooo träningsvärk. Inte idag. Men imorgon. Idag har jag umgåtts hela dagen med überkäcka träningssmurfar. Och det värsta är: det smittar, käckheten alltså. Jag försöker desperat hålla emot, men det där Stomatol-(fjartisar; Stomatol är nåt slags tandkräm från krita-perioden - som var för länge, länge, länge sen, långt innan Saade föddes - tror jag i alla fall, av någon anledning har jag sett det på bio eller nåt i min ungdoms dagar)-leendet ger sig liksom inte. Tillslut så ger jag upp och tjoar glatt tillsammans med resten av sekten. Det är något sekt-liknande över gruppträning alltså, så är det. Resistance is futile.

En hel dags träning borde göra underverk för mitt lilla vikt-projekt. Men jag bekämpade mitt smalare jag med en halv påse choklad-wafers. Heja mig. Choklad-wafers är riktigt lömska. Tur att de är slut nu. Förbannat. In my face. Tomtejävel - jag: 1-1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar