onsdag 17 augusti 2011

Jävla otacksamt jobb att läsa min blogg

Här kommer den bistra verkligheten. Jag uppdaterar bara den här bloggen när jag är EXTREMT uttråkad. Som märkes på tidigare inlägg så blir jag lätt det när jag försöker gå ner i vikt till exempel. Det är nämligen ungefär det tråkigaste jag kan tänka mig. Och så bloggar jag tydligen på jobbet (ujujuj, INGE BRA!), och när jag har fått jogg-sjukan.

På hela sommaren, när det enda jag har gjort är att trycka trynet fullt med kex och godis så har jag inte bloggat en enda gång. Godis är min bästa vän. Min mr Loverlover. Om jag skulle tvingas välja mellan smurfmannen och godis... ja, alltså det skulle verkligen bli en fight på kniven (säger man så, för bövelen, det ser helt sjukt ut när man skriver det, nåväl). Vi snackar socker-junkie å det grövsta här. SORGLIGT!

Men nu är jag uttråkad igen, hurra! Jävla sommarsvull har ersatts med någon diet a la halvmesyr. Jag kallar den LCHF light, kanske. Zytomierska skulle antagligen kvävas av sin egen skämskudde om hon läste detta. Hon verkar ha det där som kallas karaktär. Det har inte jag. Nej, hejja sånt som är gott och roligt tycker jag. Och när jag blir lessen i ögat bara jag går förbi en spegel då tänker jag att NU! Nu är det dags! Men det är det inte. Undantaget NU förstås. För nu tänkte jag se till så att jag kan käka hur mycket tomtegodis som helst utan att ha dåligt samvete för jag siktar in mig på att väga typ 32 kilo (nej alla fjartisar, det är inte allvar, det är skämt, om en person över 8 år ... eller nåt... väger mindre än 33 kilo så beror det förmodligen på att de är skelett. Riktiga, begravda skelett, inte fejkskelett som man ser on the catwalk, som dom säger) lagom till den 23e december. I år. IN YOUR FACE tomtejävel.

Och nu ska jag kolla om instruktionsvideon som jag måste studera noggrannt tills imorgon är färdigrippad och redo att köras på min nya supercoola fjant-äppel-variant till dator. Studieren bitte!!! So long, suckers, och om ni gillar mina blogginlägg så får ni väl hoppas att jag snart blir uttråkad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar