fredag 1 oktober 2010

Taaadaaaaaaaaa!!!

Men hallå!!! Jag insåg just att jag idag firar en månad som bloggare. 16 blogg-inlägg under september. HEJJA MIG!!!

Och för att fira så ska jag uppröra mig lite över inköps-smurfen på stället där jag jobbar. För idag var jag tvungen att gå på toa. Alltså, helst vill jag bara göra det hemma. Alltså gå på toa på riktigt. Ni fattar vad jag menar. Jag går inte in på det i detalj. Men efter, ja, eftersom vi bor i Sverige så är det ju kutym att använda toapapper. Hemma har jag gossigt trelagers papper med gulliga lamm på. Det som finns på jobbet spelar inte i samma division. För det har inte tid. Upptaget. Med att tortera oskyldiga. Ring Genéve-konventionen eller nåt.

Ganska osmakligt ämne att ta upp såhär på kalas. Ok, så glöm det. Korka upp champagnen istället (eller sockerdrickan). Höj glasen i en skål för MIG! Kalaskramar till alla, jag är på gott humör!

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Spritfeeeeest! Du är en av DOM - du vet vilka :)

    SvaraRadera