måndag 6 september 2010

Hybris

AAAAAHHHHHAAAAHAAAAHAAAAHAAA!

VÄRLDSHERRAVÄLDE! (snart inom räckhåll)

Nu så. Nu kommer den. Läsar-anstormningen. Nu ska jag använda min nyvunna makt till att få alla att tycka som jag! Sen kommer jag förmodligen att gnälla, som den värsta av tre-åringar, för att livet blivit vansinnigt tråkigt bland alla ja-sägare. Jag hyser inga tvivel om att det kommer att bli såhär.

Mitt första offer blir SJ. Jag hatar dem. Jag skulle åkt tåg idag, mellan Göteborg och Stockholm, för jag vill resa värdigt (flyg är ovärdigt) och för att jag vill vara lite så kallad miljö-vän. X2000. I MINA DRÖMMAR. X2000 var käckt utbytt mot ett så kallat LOKTÅG. Från 1800 kallt. Säkert. Ojdå, vi blir visst lite sena. Ojdå, finns visst inget internet på tåget. Ojdå, hade du velat ha informationen INNAN du satte dig på snigel-pendel för att ta dig in till tågstationen?? Va, vill du inte åka med oss nu? Tycker du att det känns som lite slöseri med tid att åka till tågstationen, bara för att sätta dig i en taxi till Landvetter??? TYCKER DU??? Förbannade kommunist-kvarleva!! Elda gärna på mig med SJ-hat-kommentarer så att jag får tillräckligt mycket kraft att göra något konstruktivt, till exempel skicka elaka (konstruktiva) förslagsmail till SJs VD, eller über-chef, eller vad de nu har.

Jag har faktiskt ett jobb att sköta nu. Har inte tid med er mer (alla 1st läsare). Ni får klara er själva en stund. Men eftersom jag ska sitta ensam och uggla på ett hotellrum ikväll (förhoppningsvis med internet) så kanske ni får en uppdatering då. Om ni är snälla. Puss och kram!

3 kommentarer:

  1. JAAA! Jippi! Äntligen en uppdatering. Jag har väntat hela dagen!
    Grrrrr kan känna igen mig i ilskan mot SJ...
    Nu borde det bli läsaranstormning, jag känner det på mig!

    SvaraRadera
  2. För övrigt är namnet på bloggen GRIMT!

    SvaraRadera
  3. Ingenting till mig här idag, fast jag vill, buhuuuu!

    SvaraRadera