söndag 5 september 2010

Vem bryr sig, karma??

Funkar ju jättebra. Det där med omvänd psykologi. Jag tycker att en blogg ska uppdateras minst en gång om dagen. Men karma är förjävlig. Så jag tänkte överlista karma. Låtsas som att jag inte bryr mig om att ingen läser min blogg. Så igår uppdaterade jag inte bloggen. Va? Märkte ni inte det? Nej, DET ÄR JU FÖR ATT NI INTE LÄSER DEN!!! BUUUUHUUUUU!!! Ok, suck.

Jag föll för frestelsen. Min egenkärlek blev för stor. Skickade länken till min bästis. Anonymiteten kan gå åt tjotta-skogen nu. Beror på hur sagda bästis hanterar informationen. Skiter i den? Läser blogg, hatar den? Skickar länk vidare till andra vänner? Nåja. Vem bryr sig, karma?? INTE JAG.

Bara lite. Fan för dig, karma.

2 kommentarer:

  1. Åh, nu har jag äntligen hittat fram till bloggen, som kan bli den grymmaste bloggen av dom alla! (Fast hur var det, skulle man eller skulle man inte skriva blogg många gånger i samma mening? ;-))
    Anonymitetsresonemanget är klurigt... Lättare att få följare som vet vem du är, men kanske roligare om man lyckas få folk man inte känner att läsa... fast det beror ju på vad man skriver om förstås!
    Jag blev iallafall sugen på att komma igång med min blogg igen när jag läste din! Och att komma igång med skrivandet igen för den delen.
    Och jag kommer ivrigt vänta på nästa inlägg :-D

    SvaraRadera
  2. Görmärkligt. Min tidigare kommentar skickade jag för typ två timmar sedan. Gick nu in och kollade och då hade den inte kommit med. Som tur var hade jag kopierat den innan så jag kunde klistra in den igen!
    Har varit inne och skrivit mitt första inlägg på länge länge på min egen blogg. Och vet precis vad du menar. Man vill väldigt gärna att någon ska läsa, kommentera, bry sig... även om man ibland själv tvivlar på om det är värt att bry sig om! AAAARRRGHHH!

    SvaraRadera